.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انجمن اتحادیه باشگاه های ورزشی ساری تشکیل شد
دومین گردهمایی باشگاه های ورزشی شهرستان ساری برگزار شد.

شمال نیوز: دومین گردهمایی باشگاه های ورزشی شهرستان ساری ظهر امروز با حضور بریمانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری، جمشیدپناه معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و جمع کثیری از اهالی ورزش به میزبانی محمدی کیادهی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری در باشگاه برق این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خیرنگار شمال نیوز، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در این گردهمایی با اشاره به اینکه ورزش ساری در حال حاضر از برترین‌های استان است اظهار داشت: ورزشکاران ساری در رشته‌های مختلف موفق به کسب چندین مدال برون‌مرزی، کشوری و استانی شدند.

حسین بریمانی با اشاره به برگزاری چندین جلسه با خیران و سرمایه‌گذاران ساروی افزود: در صورت حمایت اسپانسر شاهد افتخارآفرینی بیشتر ورزشکاران زن و مرد ساروی در مسابقات هستیم.

وی با تاکید بر مدیران باشگاه‌ها مبنی بر بیمه بودن ورزشکاران اظهار داشت: از مدیران باشگاه‌ها در خواست می‌شود که ورزشکار بیمه نشده را پذیرش نکنند تا مشکلی برای باشگاه مربوطه رخ ندهد.

بریمانی با اشاره به وفاق و همدلی بین مسئولان و باشگاه‌داران خاطرنشان کرد: تمام نکات باشگاه‌ها براساس قوانین باید رعایت شود و اگر تشویقی بود برای مدیریت باشگاه تشویق و اگر خلافی صورت گرفت باید با مدیریت باشگاه مربوطه برخورد شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی اداره ورزش و جوانان ساری در دهه فجر خبر داد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این گردهمایی گفت: اگر امروز ورزش مازندران دوران طلایی خود را سپری می کند به این دلیل است که باشگاه ها نقش مهمی ایفا می کنند.

وی افزود: کسی که در ورزش امروز سرمایه گذاری می کند یقینا برای منافع مالی نبوده است.

هاشم جمشید پناه از تشکیل «انجمن اتحادیه باشگاه ها» خبر داد و تصریح کرد: اعلام کرد: هدف از تشکیل این انجمن آنست تا بتواند به عنوان یک حامی خوب برای ورزش مازندران به صورت پایلوت در ساری و سپس بعنوان یک کار اصولی در دیگر شهرهای استان مازندران پیگیری شود .

وی ابراز امیدواری کرد: منتخبین انجمن بعنوان  یک بازوی دیگر در ورزش مازندران خصوصا در ترفیع شهرستان ساری کمک کنند.

جمشید پناه با بیان اینکه امروزه مرزها را از شهرها و حتی کشورهای توسعه یافته برداشته اند افزود: حیف است که ما همچنان دنبال مرزبندی شهرها باشیم.

وی افزود: همه ی ما افتخارمان این است که مازندرانی هستیم و برای اعتلای نام مازندران تلاش می کنیم و یقین بدانیم که این مدال ها برای همه ی استان خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، در پایان متقاضیان برای عضویت در انجمن اتحادیه باشگاه های ساری نام نویسی کردند.

شایان ذکر است این گردهمایی به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری با مدیریت محمدحسن محمدی کیادهی برگزار شد و با ضیافت نهار به اتمام رسید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.